Meniu
Prekių krepšelis

Nemokamas pristatymas! Free Shipping Icon Images – Browse 88,028 Stock Photos ...

Sąlygos ir taisyklės

Pristatymas

Omniva paštomatai

Omniva savitarnos siuntų terminalai veikia 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę. Visi Omniva paštomatai įrengti lauke, todėl juose galima išsiųsti arba atsiimti siuntas bet kuriuo paros metu.

Prekės pristatomos į Omniva siuntų atsiėmimo terminalą (paštomatą) visoje Lietuvoje. Siuntos pristatomos per 1 – 5 darbo dienas. Siuntos išsiunčiamos tik darbo dienomis, iki 17 val. (užsisakius bei apmokėjus po 17 val., prekės bus perduotos kurjeriui kitą darbo dieną). Siuntą atsiimsite terminale, įvedę specialų slaptažodį. Perkant prekių už 50 € ir daugiau – prekes pristatysime nemokamai.

Atsiskaitymo būdai

Užsakymo formoje rasite du atsiskaitymo būdus:

1. El. bankininkystė, pavedimai

Grąžinimai ir skundai

Skundai turi būti pateikti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Kilus klausimams ar problemoms, praneškite mums el.paštu info@benem.lt .

Jei prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę reikalauti, kad ji būtų pakeista kita ar susigrąžinti pinigus. Visas siuntimo išlaidas, susijusias dėl nekokybiškos prekės keitimo, bus padengtos www.benem.lt .

Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/. Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius, ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.

Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu: tarnyba@vvtat.lt, telefonu: (8 5) 262 6751, interneto svetainėje: www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .